Rabiaak44 canım tahlillerden anlamam ama inatçı tekrarlayan ateşte çoğunlukla enfeksiyon neden oluyor havale riski gecirdik biz kızımda 39 a çıkmıştı ateşi hiç düşüremedim sürekli tekrarladi hemen yatış yaptılar ateşi düşene kadar çarşafı ıslatıp ıslatıp kurutmamaya çalıştık ateşi dışta normal ama içten yani kulaktan baktıkları hala yüksekti kanında enfeksiyon varmış antibiyotik tedavisi yaptılar bı kaç gün yatırdılar. Sizin hiç birşeyi de olmayabilir inşallah öyledir doktor gerekeni yapacaktır zaten geçmiş olsun