cansuakyz Selamlar kızlar. 10 aylık yeni anne sayılırım. Test yaptım ve bugün reglim gecikti 3 aydan beri düzenli olarak oluyorum hiç şaşmaz. Silik çizgi gördüm ama doğru mudur? https://imgyukle.com/i/R5Ov78