Canmmel-26 Alışır alışır merak etmeyin. Bir de bebekler bu 4-5 ay süreçlerinde uyumsuz oluyorlar genelde. 6. aydan sonra çok daha uyumlu oldu mesela benim bebeğim, bence sizinki de öyle olacaktır. İstiktar çok önemli, bebeğimi her şeye alıştırdım çok şükür istikrarım sayesinde. Ben de gezmeyi çok severim, eşim sevmez. Alıştırdım bebeğimi tek başıma yolculuk yapıyorum onunla, geçen şehir dışına bile çıktım. Özgürlüğüme kavuştum resmen.