Kızlar ben instegramdan hep alışveriş yaparım ve hiç başıma gelmemişti etek ve bluz takım sipariş ettim 345tl ye etek kahverengi ama bana beyaz göndermişler ve tükenmez kalem ile boyanmış çizikler var 38 yazmışlar sayfaya yazdım brn değişim istiyorum diye bana dalga geçer gibi o boya çıkar efendim yazmışlar değişim hattına mesaj attım durum böyle böyle diye oda bekle yazdı bekledim 10dk sonra tekrar mesaj attım bisey söyleyin diye oda ne garipsin ya deyip engel bastı farklı telefondan tekrar mesaj attım ve tekrar engel yedim cimeri aradım şikayet ettim ama sinirimi alamıyorum 345 TL beni fakir etmez onları da zengin ama bu şekilde herkesi dooandiriyolar demekki. Zeynepboutuque sayfanın ismi bu arkadaşlar bu sayfayı rica etsem şikayet eder misiniz