Dın 4. Ayımıza girdk 1 bucuk fılan ayından beridir kızım hep kusuyor her gıttıgımzde doktrlara kı farklı farklı gıttım ben sordugumda kılo alımı ıyı dedıler normal dedıler . Emdıkten sonra kı kusmayı gectım aradan uzun zaman gecıncıde agız dolusu kusuyor 5 6 kere oluyor yanı dun doktra gıttık kontrole yıne farklı doktra goturdum kılosu ıyı dedı 6 kıloyuz. Kan ıdrar tahlılı yapalım dedı temız cıktı sonuclar bıde bugune ultrason cekındık ondada sıkıntı yok. Bana belkı reflu olablr demişti dun bu skeılde kaldı. Ne yapmam gerekıyor allah askına onu sureklı ıslak hep kusuyor bıde bana emzirme sıklıgını sordu benım kızım sureklı emmek ıstegı için 1 saatte bır emzırdıgımde oluyor 3 saate emzır ondanda olablr dedı ama dun akşam deneyeyım dedım yok agladı durdu emınce sustu rahatladı . Refluyse eger kı onasıl anlaşılıyor yada baska cocuk alanına mı gotrmem gerek yada farklı bır sey mı yapmam gerek acaba? Yada ne zaman bıter bu sıkıntı en azından azalsa arada olsa onada razıyım . Temız bır kıyafet gıydremıyorum duzgun hemen halledıyoruz . Tecrubelı anneler yorumlarınızı beklıyorum 🙏