Cihangirinannesi25 meme emdiği için sürekli uyaniyordur bir yerde okumuştum emen bebeklerin sindirim sistemi 3 saatte bir devreye girdiği için gece beslenme ihtiyacı duyuyorlar diye ne zaman memeden kesilirse gece uyanmasına biter benim oğlum 4 ay emdi sadece mama ile devam ettim şuan 1 yaşına girecek ve 2 ay öncesi biberon beslenmesini bıraktım ne zaman bıraktım gece uyanmalari bitti ara ara uyanıyor oda ya dış sancısı oluyor ya da susamış oluyordu