Kızım 16 aylık olmak üzere inşallah doktoruma soruyorum ben onermiyorum şu an haftada 2 3 balık yedirmniz bence yeterli ve daha sağlıklı diyor ki banada mantıklı geliyor o yüzden daha almadm ama haftada iki üç balık yemiyoruz tabiki aslında et yerine balık alablrz ama tabi insan üşeniyor biraz taze balık bulunmuyor ama bndan snra haftada iki almya calscgm fakat merak ettim kullanıyor musunuz kaç aylıkken basladnz hergün mi veriyrsnz ve sizce faydasını görüyor mu çocgnuz