Toprak2509 17 aylık henüz yürümüyor. 18 aya yürümesini bekliyoruz az kaldı. Hergeçengün artıyor fiyatlar. Globber alsaydım keşke diyorum şuan almam mümkün değil. Pembeyi alıp yürüyene kadar bebek arabasıyla idare mi etsem zaten parka gidince salıncak kaydırak filan takılıyor. Yoksa siyahı mı alsam. İlerisi için pembe daha iyi gibi bilemiyorum yardımcı olun lütfen. Yada ikisini bir (fiyatlar uçacağı için böyle düşünüyorum) alıp siyahla işimiz görüldükten sonra satıp başkası mı yararlansa. Kafamda deli sorular https://ty.gl/9t7bcws80p yada https://www.amazon.com.tr/XJD-%C3%87ocuklar-Ayarlanabilir-Bisikleti-Tekerlekli/dp/B09JSMMWZP/ref=asc_df_B09JSPB1CG/?tag=trshpngglesp-21&linkCode=df0&hvadid=510248387947&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12193493573187257450&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012763&hvtargid=pla-1643049166452&psc=1&th=1
Aybersa Toprak2509 bence siyah olanı al , yaza da giriyoruz,çok daha kullanıma uygun , diğer bisikletin kullanım zamanına bayağı var yaşına göre ,o zaman daha iyi birşey çıkar belki ,şimdiden onu alipta bekletme derim ben
SeninAnnenBirMelektiYavrm Toprak2509 cnm niye ikisini bir alacaksın. Siyahı al büyüyünce onada biner o güneşlik kemer falan onlar çıkıyor normal bisiklet gibi kaliyor o pembe gibi oluyor zaten
Toprak2509 SeninAnnenBirMelektiYavrm pembe denge bisikleti ve 2 tekerlekli bisiklet ede dönüşüyor cnm ondan 5 yaşa kadr kullanabiliyor yani
Aybersa Toprak2509 şuan iki yaşında oğlum scooter kullanabilir , bisikletin pedallarina yetişmesi için 4 , 5 bence😂
Toprak2509 Aybersa yani 4-5 yaşına gelincede 3 tekerlekli kullanmaz ozamn. Scooter alsam daha mı iyi acaba 🤭
Aybersa Toprak2509 bence ihtiyaca göre almak en mantıklısı , satış yerlerine gider denersiniz neye merakı var😍
Toprak2509 Aybersa aynne ya şu fiyatlar böyle olmasa almm hiç. Ebeveyn kontrollu istiyordum aslında ama bakarken kararsız kaldım 🤭
Aybersa Toprak2509 En mantıklısı su aya uygun ebeveyn kontrollu, diğerlerini meraklanirsa bakarsın , hiç kullanmıyor çoğu ☺️