Merhaba anneler, 4 aylik bebegim var, dogum yaptığımda ilk 2 hafta emzik verme dediler vermedim ben de. Sonrasında da bebegim almadi. Uyuturken cok zorlanıyorum, memede ve ayakta gezerek uyuyor, cok uykusu varsa gezmeden uyuyor. Ama tam dalacakkwn uykusu açılsın ve gözünü açsın, o zman karni tok olduğu için meme de almıyor ve cok zorlanıyoruz. Bu sabah eşimle banttaniyesinin arasına koyup sallamak zorunda kaldım çünkü ben de cok fena uykusuzum. Kısacası, ben emzigi nasil tutturabilirim, uyurken mi, uyanıkken mi, nasil emzik olmalı. Ben de avent ve bibs var, bir de markası bilinmeyen bir emzik var, avent smootie var, ultra ait var. Bi ara bibsi bi 10 dk emdi uyumaya çalışırken ama şimdi yine almıyor. Napmaliyim