Zeynep4627 Merhaba hanımlar kızım 2,5 aylık bayramda havalar soğuk olabilir diye tulum aldım pamuklu iyi yapmış mıyım üşütürüm diye korkuyorum ilk bebeğim o yüzden tecrübesizim
Mrvekpk Zeynep4627 persembe itibariyle yurt genelinde sıcaklıklar tekrar düşmemek üzere artacakms canm tabi o daha bebek ter bezleri henüz gelişmedi ama bilemedm tabi 🤷♀️
Zeynep4627 Mrvekpk bende güvenemedim iki takımda kısa kollu takımı var olmadı sıcaklık durumuna göre giydiririm