Barisalpinannesi Merhaba arkadaslar. Oglum 5 aylik simdiye kadar hep anne sutu aldi. Belki haftanin 3 gunu calisma durumum var. Yarin gorusmeye gidicem. Ben yokken mama vericem. Kendi sutumu sagamiyorum enteresan bir sekilde sadece 30 veya 40 cc cikiyir. Hangi mamayi almaliyim. 5 aylik cocuk kac saat araliklarla hangi miktarda icer yardimxi olabilir misiniz.
deletedmom4842 Barisalpinannesi Evolvia öneririm zaten ne kadar yapacağınız mamada yazıyor baktınız doymadı kendiniz ayarlarsınız.
Barisalpinannesi deletedmom4842 yaziyorsa tamam birazdan cikip alicam. Cok pahalli yaa Allah mamayla beslenen cocuklarin ailelerine ekonomik guc versin valla. Bir de sadece mamayla beslenildigini dusunemiyorumm ayda en az 900 tl gidiyordur.
Ayaz0608 Barisalpinannesi evet canım biberonla veriliyor biz hep mama içiyoruz 2 aylık olduk 350 gram 40 tl humana içiyor 6 aylık 150 180 cc içer tahmini kutu da yazıyor zaten ek gıda alır az çok 4 saatte bir verebilirsin yada 5