Ciibiilii Toprak2509 gümrükse ödüyorsunuz artık eskiden yoktu ama iki senedir kargoyu al aya gittiğinZde gümrük vergisi çıkarıyorlar minicik poşetler ama cidden minicikti yani elim kadar 36 tl gmrük çıktı
Lilasever1 Toprak2509 evet artık ödüyorsunuz eskiden coooook seyler alırdım ama 2 senedir burada gümrük vergisi alıyor o yüzden almıyorum
hepbahar123 Lilasever1 merhaba nası lalişveris yapıliyot detaylo anlatabilirseniz ben de alcam ama nasil fiyay ödemeler nasil oluyor orda çikan fiyatı ödedikten sonra tekrar ödemeler yapılıyor mu anlatabilit misiniz rica etsem