Selam kızlar bebeğim yeni 11 ayına girdi. Her gece sabaha kadar durmadan 10 dkda bir uyanıp ağlıyor. Gündüz herşey için ağlar oldu. Ne görse ağlayıp istiyor. Ve yerde bir saniye oturmuyor hep beni alın diyor. Sizde durumlar nasıl 11 ayda atak var mı?