Merve_3460 Kızlar 10 aylık kızım bağışıklıgı düşük dedi doktor yaklasık 1 aydır hastalıkla ugrasıoz burun akıntısı öksürük gibi anne sütü mama arada devam sütü ek gıda yogurt kemik suyu tavuk suyu gibi seyler veriyrm hep ama daha ne yapmam gerekiyor ki
elifizm Merve_3460 etkisi nedir bilmiyorum bebeğim 17 aylık , nezledir griptir sadece bir defa oldu, her yemeğine sarımsak koyarım bol bol
Mammamiaa_ Merve_3460 sarımsak yedirin. Yoğurtla olur. 1 yaşından sonra bal limon sarımsak. Hastalanmayan çocuğu takip edin isterseniz❤