Elife_unal Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık 4 aylıkken 3 kere anne der gibi oldu yani herkes duydu ben yanlış duymuş olamam ama şuan hiç bşy demiyor sizce normal mi veya ne zaman anne baba veya dede deneye başlar
[silindi] Elife_unal başlar yakında. Benim kızım bir anda baba dede falan dedi öncesinde b d sesi hiç yoktu. Resmen 1 sn içinde güncelleme geldi pat pat söyledi 😂 o da öyle olur bence
Aezgi Elife_unal 6 lık bebekten ne bekliyosunuz anca agu gugu anlamsız kelimeler cıkarırki bosuna telas ediyosunuz
Elife_unal Pamuk_bebegim42 ne alaka hiç bi bilgim olmadığı için sordum bilsem sorarmıyım ne zaman kelime söyliceni merak ettim
Demirac19 Elife_unal evet canım benim bebeğim mesela 9 aylık, ken baba dedi ama her bebek farklı bazıları 6 aylık, ken başlar kelime söylemeye buda seni şaşırtmasın bebeğini asla başka bebekle kıyaslama
salakmisincemilee Elife_unal bilinçli olarak dememiştir kızım 4 aylık bi kaç kere ben de duydum ama agularken çıkardığı sesler yani bemce erken
Pamuk_bebegim42 Elife_unal 6 aylık bi bebek yani bu kadar beklentiye girmeyin benim oğlum 20 aylık yeni yeni kelimeleri söylüyor
Saresi Elife_unal anneyi ağlarken çıkarıyorlar ses sadece bilinçli değil 😌 6 aylık çok erken konuşması için 😌
benaslindayohum Elife_unal 10 bcuuk aylik kizim anca babildiyor 😂 bababababab diye bi de aguuuu diyor o kdar
Elife_unal Laren ne alaka kardeşim ya konuşmadan kastım o mu benim hemen dalgaya vuruyosunuz bababababa gibi tekrarlamalar ne zaman olur onu sordum tecrübeli annelere
[silindi] Bilincsizce söyleyebilir. Cnku daha çok erken. Kızımda baba gibi biseyler diyordu o zaman ama bilerek söylemiyor. Daha ilerde kızım dede demeye başlamıştı. Sonra bir ara demeyi kesti yeni yeni smdi tekrar dede demeye başladı acele etmeyin 😌