Kvsrrr Dün süt almıştım dün hasta olduğum için kaynatamadım şimdi kaynatıyorum ama kesildi dökeyim mi ? Değerlenir mi lor felan olur mu 😓😓 yardımcı olur musunuz
Bktmrt Kvsrrr aynen içine tuz yada sirke atıp biraz daha kaynatın sonra da süzün lor olarak tüketebilirsiniz