Nazmomy Sevgili anneler 4.5 aylık kızım var kundaksız uyuyamıyor ama artık özellikle geceleri kundaktan çıkmak için sürekli uyanmaya başladı bu durumdan nasıl kurtarabilirim lütfen yardım edin
Zlm Nazmomy kundaksiz uyut bir iki güne alışır zaten artik buyumus kendi dönebilen bebeklere kundak yapmayın diyolar donmuyosa bile yakında döner bence alistirin en fazla bir hafta uykusuz kalırsınız
Nazmomy salakmisincemilee evet denedim bir süre sonra ne yazıkki yine el kol nereye koyacağını bilemeyip uyanıyor
Nazmomy Nerecyaaa valla bugünden itibaren kundaksız yatırmaya başlayacağım zor olacak biliyorum ama napıyım
2melekannesi__ Nazmomy önce tek elini çıkarın bir kaç gün öyle yatsın alışsın sonra diğerini de çıkarıp o şekilde devam edin
Nazmomy 2melekannesi__ evet internette o yöntemi görüp denemiştim başarılı olamadım bugün tekrar o şekilde deneyeceğim