Nisanur69_ Zeycey tiroid olan annede zaten bebeğindede oluyor ama bazen annede olmuyor bebekte oluyor bende yok bebekte var
Zeycey Nisanur69_ yoo hiç alakası yok benim arkadaşım tiroid hastası ama çocuklarında olmadı benimki de sadece gebelik te yükseldi
ayseozbek Nisanur69_ ikinci topuk kanında cıktı bizim tsh 23.95 çok yüksek. Salı günü endokrin bölümüne gidicez. Hemen ilaç tedavisine başladı çocuk doktoru. Minik bi ilaç günde 1.5 tablet şeklinde ezip suyla ver dedi. Bebeğim 21 günlük 😓
Nisanur69_ ayseozbek banada aynısını dedi ilaç tedavisine başlayacak pazartesi günü. Tiroid yavaş çalışıyor.. O yuzden kilo alıyor bebeğim.. 27günlük
ayseozbek Nisanur69_ yüksek çıktığı için tiroit bezi yok demek oluyormuş ilacla bu desteklenmiş olucak. Sizinkinin değeri kaç, kaç günlük , ilacimizin ismi levitron
cepoykusu35 Nisanur69_ bizim yüksek çıktı sağlık ocagından aradılar tekrar verdik yine yüksek çıktı hastaneye sevk ettiler orda da yüksek çıktı kanda ama sınır değermiş ilaç vermediler salı günü tekrar baktıracagız inş düşmüş olur ama korkulacak seviyede değilmiş
Nisanur69_ ayseozbek yok hayır elimde kağırtlar var ama bilmiyorum kii yazıyormu dur bakayım hiç aklıma gelmedi