Ozmaris geçmiş olsun çok zor bir durum Allah yardımcınız olsun. Biz çok az süre taktık onu 10 gün falan. Sonra başka doktora götürdük kızımı doktor değerlerimizin onu takacak kadar olmadığını söyledi çıkardı onu yani boşuna takmışız aslında. Şimdi 12 aylık olmak üzere kızım gayet iyi henüz yürümedi ama kontrollerde bi sıkıntısı yok herşey normal ilerliyor. Yani mutlaka başka doktora da gösterin..