aylizin-annesi bizde 7,5 aylık olduk .ben kahvaltı da hünnap marka bebe bisküvisi var biraz onu yoğurtla veya hafif suyla vs ezip veriyorum , yanında labne peynirini avokado ve cevizle karıştırıyorum çok güzel yiyor.akşam yemeklerinde de sizinle birlikte otursun mama sandalyesinde veya kucağınızda .yemek yendiğini anlıyor ve oda yemek istiyor zaten .biz sofraya beraber otururuz hep çok da güzel yer .ilk başlarda da hep sebze tattırdım ben 3 gün kuralı ile …meyveleri sona bıraktım .şuan 3 öğün yiyoruz kahvaltı ara öğün ve akşam yemeği .ara öğünlerde meyve emziklerinin içine muz ,hurma,elma ,armut ,haşlanmış havuç vs koyuyorum.dişlerini kaşıma amaçlı yemiş oluyor zaten