Erguvn ya gelişmemiş diyenler ne mezunu tıp mi :) onlara sorsan hayat okulu derler :) gerçekten basit ve cahillik yani. Ben 8 yaşıma kadar 17 kiloydum rüzgar gelse şiddetli yere düşerdim şimdi ekmek yemiyorum kilom var diye çok şükür okudum öğretmen oldum zekam da da bişey yok yani :) bunu diyenlerin evlatları nerdennw yapıyor:)