Selam anneler, işe başlamam gerekiyor bir ay sonra. Yavaştan süt stoklayım dedim dün gece emzirdikten sonra bi sağıyım dedim süt çıkmıyo 5 10 ml anca çıktı pompayla. Elimle deneyince de damla damla anca geliyo. Şimdi de gündüz uykusuna yatırmadan emzirdim yine sağıyım dedim hele şimdi damla bile gelmedi pompaya. Kızlar napcam nasıl stoklayacam🙄 e emmeden sağıyım desem o zaman çocuk aç kalır. Sizler ne yaptınız nasıl yaptınız bana bi akıl verin😤