Bebeğim 3 ay 24 günlük geçenlerde de böyle olmuştu bugün de oldu. Acıktı emziremedim bir türlü ağlıyor meme verince biberon da almıyor sadece emzik emiyor çok zorlanıyorum böyle olunca. Bir saat uğraştım almadı bir saat sonra aldı neden olabilir canım anneler başına gelen var mı?