Comformil kullanıyorduk kaka ve gaz problemi olduğu için 3 ay kullandık ama ne kakaya ne gaza fayda etmedi evolvia denedim bebeğim sürekli kusmaya başladı ve içmek istemiyor kusmuğunun kokusu bile kötü hangi mamaya geçiceğime şaşırdım önerisi olan var mı ? Oğlum 5 aylık oldu kakasını çok nadiren yapıyor.