Dondurmalikahve Kızlar erkek çocuklarınıza bayramlık neler aldınız bebekken bulması kolayda büyüyünce zorlaşıyor bulması siz neler aldınız.
Prensannesiyimm Dondurmalikahve Alamadım henüz beğendiklerim ya pahalı yada beden yok mağza mağaza gezicem artik
Bal-Kaymak Dondurmalikahve 21 aylık bayramda 22 aylık olacak 2-3 yaş civarı aldım. Şortlu takımı daha önce almıştım hiç giydirmedim. Diğerlerini yeni aldım
Dondurmalikahve btlkrnaz55 Bende bi gömlek var altına ne alsam diye düşünüyorum bi de kısa kollu alcam altına pantolon mu şort mu olsa karar veremedim.
Deletedmom_109 Yagmur05 sabah ben de post açtım. Şu ikisini aldım Gömlek konusunda kararsızım gelsin bir bakayım olmadı başka bir şey bakacam
Prensannesiyimm Deletedmom_109 İnşallah güzel olur havada bizde bu şekil alırız ben cesaret edemiyorum almaya serin olur diye
Deletedmom_109 Prensannesiyimm bebeğiniz kaç aylık bizimkisi biraz büyüdü ondan daha rahatım bu konuda 🤷🏻♀️ hem serin hem rüzgarlı olunca dikkat etmek lazım
Dondurmalikahve ebz09 Güzelmiş nerden aldın ben de gömlek giydircem bi de kısa kollu mu alsam bilemedim
Baby_Lena Link bende acılmıyor ama ınsallah sızde acılır bı bakın ıstersenız oglum olsa alırdım dedıgım bı takım 😉😉