Kizlar dün post açmıştım gelişim testinde yüzde otuz geri çıktı yani benim hesaplarına göre 4 5 ay geri iletişim becerilerinde sknti var kurallı oyun oynayın dedi rutin oluşturun dedi böyle olup düzelen varmı evde ne yaptınız program mi ypttiniz ltfen banada anlatın kafam allak pullak 3yas bazı şeyler 2yas 9 ay 2yas 4 ay fln çıktı