_hamisanne maalesef böyle bu alerji, emzirmek istiyorsan yemiyorsun, doktor bana sütün kesilir dedi , zaten azalma ds oldu 6. Aya kadar emzirdim. Sonrasında mama vermeye başladım evolvia. O süreçte sadece patates yiyordum , yulaf yiyordum , böyle abidik gubidik , nohut vs. Sonra tahıl alerjisi çıktı onu yeme bunu yeme derken süt gitti. Ama önemli olan alerjisinin bitmesi ve benim sütüm oldukca emzirmemdi ,öyle de oldu🤗