Kızlar gece post açmıştım bebeğim hasta ateşli diye. Suan hala devam dr gittik sonuç bekliyoruz kan idrar verdik.
Uykusunda sürekli inlemeli ve sicriyor bir türlü dalamiyor. Koltukalti boynu sırtı sıcak suan ama ayakları elleri buz gibi ☹ suan zibinla ama giydirmek mi iyi ne yapayım ya ilk kez başıma böylesi geliyor. Sonuçlara göre ilac yada yatış verecek dr