Durubebekannesi Bebeğim 5,5 aylık Birazcık öksürüyor ben de ihlamur içiyorum sütünden geçsin diye ona 1 2 çay kaşığı ihlamur versem bir zararı olur mu Ya da öksürüğün geçmesi için ne yapabilirim çok hafif öksürüyor
Ozge00 Durubebekannesi bana doktor verebilirsin demişti 5 aylıktan itibaren veriyorum ek gıdadan sonra kahvaltıda hergün vermeye devam ettim
minnosum25 Durubebekannesi ayak altına sarmsakli zeytinyağı kürü sürün öksürüğü geçer ıhlamur ek gıdaya gectiysenz verin ama zaten siz iciyormussunuz sizden alr tüm vitamini
beysenyil Durubebekannesi 5 aylıkken bizde vermiştik. Hatta doktorumuz, ılık ıhlamurun içerisine biraz da pekmez koyarsan boğazını yumuşatıp öksüreğini keser demişti. Ara ara içirdim hiç sorun olmadı 🌸 ek gıdaya başlamamıştık ama yavaş yavaş tadıma başlamıştık sadece, biberon ile vermiştim