AhseN3434 merhaba benim doğuştan var 7 cm di 3 kere sıvı çekimi yapıldı tekrarladı 1 kere laporoskopu yapıldı gene tekrarladı
Daha sonra evlendim Dr gebeliğe engel olmaz çünkü tek taraflı dedi
Çok şükür olmadı
Hamilelikte geçebileceğini söylediler ama geçmedi büyümedi de
Yanliz bebek büyüdükçe ikisini bir taşımak zor oldu çünkü kist de sıkıştı daha da
Sonra sezerywn doğumda iyice temizlediler, ancak şuan ne durumda tekrarlqdi mi bilmiyorum
Dr şura dura kötüye cevirebilecegini söylediği için aldırdım . Ca 125 degerlerim temiz geliyordu 2 kere biyopsi yapıldı ozaman da temizdi
Gerçekten Allah herşeyin geceeini versin
Kist ile uzun bı geçmişim var temizlemek manasında ama her seferinde geri geldi
Umarım şimdi yoktur ama oranda bir ağrı var
Oluşmuş derler diye korkuyorum