Selam sevgili anneler , sizler ek gıdaya hangi ayda başladınız ? Ben doktorların söylediği gibi 6. Aydan itibaren başlamak istiyorum ancak bu konuda sağdan soldan cok ses geliyor yok şimdiden başla , ek gıdaya geçmen zor olur yoksa diye (4 ay 24 günlük ) ben hala doktorun dediği şekilde su bile vermeden devam ediyorum .