umreyus benim kızlarda böyle dün kahvaltı etmediler mama içtiler uyuttum uyandılar makarna yaptım onu yerler dedim yok öğle yemeği de gitti çöpe akşama köfte yaptım onu da yemediler eşim artık ayakta telefonla falan yedirdi hiç karışmadım sinirlerim çok yıpranmıştı artık bugün kahvaltılarını güzel yaptılar diğer öğünlerde ya nasip ama insan çıldırıyor sesler ister istemez yükseliyor 1 gün yeseler 5 gün yemiyorlar resmen