2lokummannesiii Baş parmağımı kestim kızlar bıçak tırnakla et arasına girdiği için acıyor çok. Kan durdu hemen de acısı geçmiyor. Yanıyor. Şişti biraz alt kısmı da morardı yıkadım buz koydum ama canım yandı. Bir bezle sardım. Nasıl geçecek🥺🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Çok derin olduğu için şişmesi ve morarması normal bence. Kan durduysa sonra çöz bezi, bir şey kapatma kurusun iyileşsin. Geçmiş olsun
Duyulurum 2lokummannesiii çok geçmiş olsun 😔 ben de baş parmağımin tırnağın altından tırnağa kadar olan bölümünü kesmiştim. Çok kanadı. Şişti ve morardı. Bakamıyordum bile. Açık tutun demişler ama ben açık tutamadim çünkü acıyordu ve suya girince kanıyordu. Sargı beziyle güzelce sardım et ete birlesene kadar. Enfeksiyon kapmadan iyileşti çok şükür
2lokummannesiii AntiSosyallKelebek morarması ve şişmesi normal mi🥺oruçluyum bir de acısı aç karna daha da hissediliyor sanki 🥺
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bencede derin bıçak sivrileme girdi çünkü🥺🥺🥺 yara bandı yapıştırdım sıktım onunla. Yukarıdaki yorumuma bak sen kim buzlu tavuğu ayırmak kim dimi 🥺🥺🥺 bir daha asla yapmam bu can acısı bambaşka 🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2lokummannesiii AntiSosyallKelebek bn salak gibi buzlu tavuk bacakları çok onları iki pişirimlik yapayım diye ayırırken bıçak sivrileme girdi tırnakla et arasına🥺🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Bunu bende yaptım. Elime girmişti bıçak çok acıyor. Ama hala isim varsa buzlu tavuk ayırıyorum 😂 kan dursun biraz bekle aç sonra çok sıktığın içinde morarabilir.
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kan daha o zaman durdu canım peçete basmıştım durdu. Saat 11 yoktu🥺 gevşettim biraz mikrop kapmasın diye yara bandı dursun. Senin de morarmış mıydı🥺ben ayırmam bir daha unutmam bunu😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Evet morarmıştı yan tarafına girdi tırnağı da kesti öyle vahşet bir şeydi zor durmuştu kanaması çok acıyordu.
2lokummannesiii Duyulurum ben de yara bandı var. O yeterli olur inşallah. Aynı benim de tırnakla ete girdi. Dediğin gibi suya değdiremiyorum kanıyor. perşembe kayınvalidemleri yemeğe alacağım bir de. Of of. İki güne daha iyi olur inşallah. Ne kadar sürede geçti sizin?