tlymls uyku konusunda aynı durumdayım. Bu 4 ay zor geçecek belli ki. Ben yavaş yavaş yogurt ile tadım yaptırmayı düşünüyorum çok üstüne düşmeden küçük küçük tadimlar ile başlamak mantıklı geldi bana. Uyku konusuna gelirsek benimki gün içinde anlayabildiği kadar nedensiz ağlıyor nefessiz kalıyor artık emziriyorum altını değiştir gazını çıkar bol bol dikkatini çekecek oyun bulmaya çalışıyorum çünkü hiç durmuyor artık. Sonrasında ayağımda hafif hafif sallıyorum baktım hala ağlıyor ilgisini çeken şeyler gösteriyorum bir yandan da sallamaya devam tabi. Sonra gözleri kapanıyor ve tabi beyaz gurultu eşliğinde yatiyor.