ozdem123 Beş aylık bir oğlum var. Ama ne zaman uykusu gelse çok ağlıyor. Ne yapacagımı bilemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl başa çıkıyosunuz? Çok ağlıyo😪😪😪😪
Zynpbyz ozdem123 kizimda 3 aylik oldu bugun uykuya dalmadan once katila katila agliyor ayni durumdayiz ne yapacağım bilmiyorum 3 gundur bu sekilde ama
Nesrinkrdnz ozdem123 3.5 aylık ikizlerim var ikizlerden biri 15 gündür bu şekilde uykuya dalamıyor sanırım
dolunay_6 ozdem123 uyku saatini mi kaçırıyorum acaba diye dünden beri bu uyku problemi yüzünden bunaldım ağlaya ağlaya emerek uyudu 15 dakika önce umarım biraz uyur en azından bir saat yoksa bütün gün inliyo huzursuz düzene sokmam gerekli acilen
gizemuzumcoskun Uyku belirtilerini gördüğünüzde yani daha huysuzlaşmadan gözleri kızarıp esnediğinde besleyin ve uyutun bebek uyku saati geçince ağlıyor uykuya geçemediği için ağlıyor uyku saatini iyi takip etmek lazım bu şekilde ben azalttım ağlamaları
Tugceeeb Uyku saati yanaşnca besleyip uyutmak en iyi yöntem bencede iki gndr öle yapıyorm ve 3 bck aylık kızım normalde sallanark uyuyordu şimdi kendi kendine uyumaya başladı
Jelibon ozdem123 yeğenimde öyleydi 9-10 aylık olana kadar da öyleydi. İlginç bir şekilde biberon emziği emmeye başlayınca azaldı. Önceden normal emzik denediler tutmadı. Ama büyüdüğü için mi azaldı yoksa biberon emziğinden mi azaldı bilemiyorum. Emzik denemediyseniz deneyebilirsiniz.
Nihankuzey ozdem123 benimkide oyle uyutmakta israrci olmuyorum kucagima alip sevip öpüyorum sakinlestirip açıklıyorum uyuman gerekiyo filan diye oyle oyle defalarca deneyip ikma edip yatırıyorum
Mirayinannesi ozdem123 benımkı sureklı sallanmak ıstıyo bırakınca uyanıyo 4 besık var hep ayakta sallanıyo bırakınca uyanıyo hıc bı ıs yapamıyom