Merhaba sevgili anneler benim oğlum 4ay6günlük 1,5ayda 400gr anca aldı iki farkı doktor da mama başla diyor.Ama bir türlü içmiyor ağzında geveliyor ,mama değiştirdik gene aynı kaşık biberon,şırınga denedik aynı hep tükürdü.Mamaya biberonla nasıl alıştırabilirim ?mama yapıp yapıp dökmekten yoruldum artık