poyrazinannesii1 Merhaba güzel anneler, sekiz günlük bebeğim var. Doktor göbek fıtığı var dedi, ayrıntılı anlatmadı. İçime dert oldu. Aynı durumu yaşayan var mı? Bu konuda bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. sevgiler. 💐
Atlasalinandme poyrazinannesii1 kızım doğduğunda ceviz gibiydi göbeği fitik vardı, hiç bisey yapmadık, ordaki kaslar geliştikçe düzelir dediler 4. Ay gibi düzelmeye başladı, şu an 5 ayligiz ve geçti sukur🙏🙏
_BirKalpteikiPrens_ poyrazinannesii1 benim oğlum da da var 2 aylık olucaz Allah’ın izniyle bizde doktor kendiliğinden geçecek sadece takip edin dedi yumuşak olması gerek hep dedi
poyrazinannesii1 _BirKalpteikiPrens_ inşallah geçer çok geçmiş olsun. Ben de yumuşaklığını kontrol edeyim.