merhaba kızlar yaklaşık 20 gün önce adet oldum. 4,5 aylık kızım var normal dogum yaptım ve düzensiz haka reglim. beta hcg 1.20 cıktı gebe olma ihtimalim yok Di mi? bazı insanlar 1.20den yükseldiğini falan yazmıs cok korkuyorum, rahatlamak için buraya yazdım, 😭