Kattyperryy ben bu Bayram ne kızıma ne kendime birşey almayı düşünmüyorum,çünkü havalar çok değişik,uzun kollu vs alsam kizima ,bir kaç gün sonra havalar açar, aldığım şey yalan olur,kısa alsam üstüne hırka vs alsam öylede hoşuma gitmez, geçen seneki kere bakicam,yaş olarak büyük almıştım olursa onlardan gitindircem kendime de evden birşeyler bakar giyerim