Gizemissss Allah kahretsin ya yardımcı oluyoruz bi dövmediğin kalmış anlatmayı beceremiyorsun birde azarlıyorsun güzel güzel açıklama yapmak varken neden dalaşmayı tercih ediyosun? Yazdığın yazıya bir bak sadece 7. Ve 8.ayda kullanacakmışsın gibi yazmışsın bu emzikle devam etsem sorun olur mu yazmamışsın bende öyle anlamışım ne var yani düzgünce izah etsen lanet olsun ya ne bok yersen ye.