Merhaba… çok ama çok değişik ve çok mühim bir sorum var sizlere benim hamile kalmadan önce up uzun dümdüz saçlarım vardı emzirme ile birlikte kısacık kestiğim saçlarım tamamen döküldü ve emzirme döneminde tamamen kıvırcık bir şekilde çıkmaya başladı ☺️ Kıvır kıvır oldu. emzirmeyi bırakalı 3 ay oluyor ve düz uzamaya başladı sebebini deli gibi merak ediyorum. Bilgisi olan, başına böyle bir şey gelen var mıdır?