Miraykzlky1 canım doğum parası senin adına ptt ye yatıyor nüfus kağıdını alırken işlemi yapıyorlar bir ptt ye sordum canım ilk çocuk ici 300 tl ikinci çocuk için 400 tl üçüncü çocuk için ise 600 tl veriliyor herkese ayrım yapılmadan diğeri ise sigortadan eşinin adına direk yatıyor e devletinden baksın canım o şekilde aliyor