Bsrtncsy Merhaba ben Fransada yaşıyorum , hamilelikten önce başlamıştım lazere ama hamilelikte yapamadım yarım kaldı. Bende sizin givi sezeryanlıyım .Doğum yapalı 5 ay oldu tekrar başlamak istedim fakat burada emzirirken yapmıyorlar. Emzirmeyi bıraktıktan 6 ay sonra başlayabiliriz yoksa çok etkisi olmaz , seanslar boşa gider dedi merkezdeki hanım. Eğer emziriyorsanız Türkiyede hemen başlatmalarına şaşırdım