yagizinannesiiiiiiiiii kilo alımı yeterliyse sütün yetiyordur merak etme. Bebekler sadece açlıktan ağlamıyor. Muhtemelen kolik gazını tam çıkaramıyor. Karnına masaj yap, beyaz gürültü dinlet. Karnını ve ayaklarını sıcak tut. Muhtemelen özellikle akşamları belli bir saatten sonra ağlamaya başlıyor değil mi? Kolik olduğunu ondan anlarsın. Probiyotik ve gaz damlası kullan. Merak etme genelde 4. aydan sonra kesilmese de hafifliyor. Allah yardımcınız olsun. Çocuk ne yapınca rahatlıyorsa onu yapmaya devam et.