Buseliii merhaba aynı sıkıntıyı biz de yaşıyoruz oğlum 5. Ayından itibaren persentil eğrisinde 1-3 aralığında boyu alt sınırdan gidiyor. Bir ay hiç uzamadı hatta doktorumuz çocuk endokrine yönlendirdi, ben de kafayı takıyordum ancak götürmedim endokrine ve bir sonraki ay iki cm birden uzadı. Şu an 10 aylık halen 1-3 aralığında boyu alt sınırda ama çok şükür sağlıklı bir bebek. Henüz çok küçükler beş yaşına kadar erkek çocuklarında boy geriden gelip beş yaşında akranlarını yakalayabilirmiş. Doktorumuz söyledi yani genetik faktörler çok etkili. Endokrine yönlendirme sebebi bir ay hiç uzamamasıydı araştırmakta fayda var dedi. Önemli olan persentilde 1in altına düşmemesi ve boyun uzamasının durması. Böyle bir durum yoksa endişelenmeyin. Tabii siz yine de doktorunuza danışmayı ihmal etmeyin. 🌸