Kizim 3ay 20 gün oldu halen yüzüstü basini kaldiramiyor ve agliyor hemen 😔 doktor yapabilmesi gerek ama bi 5 hafta daha zaman verelim dedi hergün yüz üstü koyuyorum ama olmuyo altinda yastik koydugumda kaldiriyor nedense
dönmeyede baslamadi sirt üstü cok hareketli bi bebek
bi önerisi olan varmi belki bazilari 4-5 aylikken kaldirir diye kendimi avutuyorum