Asel20ava merhaba anneler kızım 15 aylık odasını ayırmaya karar verdim yalnız şöyle bir durum var şu an beşiği küçük geliyor diğer odamızda tek kişilik bazamız var bazaya yatak bariyeri alsam olur mu yoksa park beşik almalımıyım
Yusaydef Asel20ava Yatak bariyeri al canım hem yatağa alışır park beşik de yerde yatıyormuş gibi olur benim fikrimce 🥰
MeteNaz Asel20ava ay aynı sorunlar şuan benimde oğlum 15 aylık. Anne yanı beşiğinde hala yanımızda. Tek kişilik bazam var bariyer mi alsam yoksa montessori yatak mı bilemiyorum.
Asel20ava Yusaydef bende bariyere daha sıcak bakıyorum ama düşme durumu olur mu sitede biraz endişeliyim
Asel20ava AloneMom malesef evim küçük o yüzden o tarz yatak koyacak yerim yok ilerde inşallah bende tekrar işe başladığımda mobilyaları değiştirmek istiyoruz o zaman kızıma oda yapıcam
Asel20ava MeteNaz gerçekten çok sorun bizde de sürekli dönüp rahat yatmak istiyor anne yanı küçük geliyor yanımızda da bizi rahatsız ediyor 🙄 eğer yeriniz ve imkanınız varsa montesori alabilirsiniz
AtlasAysegul Asel20ava Olur baza aslında. Küçükten alışmış olur hem de kendini kontrol etmeyi öğrenir. Ama bariyer de alsanız. İlk bir kaç ay yere minder vs serin bence.
Asel20ava AtlasAysegul tabi tabi ilk etapta sadece bariyere güvenemem mutlaka bişeyler koyarım bariyerlerinde yüksek ve alçak olanları var yüksek olandan almak mı daha mantıklı acaba