BeyzaN77 Kızlar ben Venüs jilet var jelli olan ondan kullanıyorum heryerime , ama sezeryan sonrası dikiş üstündekileri nasıl Alicam jiletle siz naptnz nasl hallettiniz 😐
EmirMom BeyzaN77 seni hatırladım happy momdan canım bebegin ameliyat olucaktı happy momda oyle demiştin ne oldu iyi mi bebeğin hattta seninle evlilik yıldönümüm hakkında konuşmuştuk hatırlarsan 🤭
Kubravera BeyzaN77 bende aynısını kullanıyorum bi problem olmuyor. İlk zamanlar korkuyordum ama alıştım şimdi ☺️
BeyzaN77 Barannm_ ya jilet o dikiş yerini keser takılır die korkuyorum degdiremiyorum bile altına üstüne yanına flan nasıl yapcm bilemedim
BeyzaN77 EmirMom Aa evet hatrladim canm sağol düşüncen icinn🥰canm doğum yaptım direk bebisi kalp yerine goturduler 4 gün orda kaldı bende evde kaldm çok zordu benim için emmedigi için de baya zorlandım kuvezde kalp yerinde kaldı takip amaçlı sonra çıkarttık yirmi gün sonra kalp doktoruna götürdük aort kapağında darlık var suanlk acillik bişey yok dedi işte geçen tekrar götürdük kontrole bir ay sonra tekrar gidicez inşallah kendilginden geçer çok canm sklyor ama güzel dusunmeue calsyorum 🤍duanı eksik etme sende canm benim
EmirMom BeyzaN77 güzel düşün tabi annesi umarım hiç bir operasyona gerek kalmadan iyleşir bebeğin ederim tabi rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah kaç günlük oldu bebeğin en son sezeryan tarihini bekliyordun 🤗🤗
Barannm_ BeyzaN77 dikkat ederek etrafini aliyorm canim tam temizliyemiyorm bende ama ayni korku bendede var
mertalibrother BeyzaN77 alamıyorum öylece kaldı zaten tek tük tüy var ama normalde alırdım korkuyorum sezeryan sonrası
BeyzaN77 EmirMom amin Aminn inşallah canım benim insallah inşallah ❤️ 25 günlük olduk teyzesi kolik bı bebegiz bol bol anamı ağlatıyor benim🤦🏻♀️😁
EmirMom BeyzaN77 maşallah 🥰 ay ilk zamanlar benim oğlanda çok gazlıydı 40 dan sonra düzeldi çok şükür 😚 ilk zamanlar insan bebekle beraber ağlıyor ya degışik bi duygu dimi lohusalık🤭 benimkiside 4 aylık oldu bugun zaman çok hızlı geçiyor 25 gün dedinde bebegimin 25 günlük zamanları geldi aklıma 🥲
BeyzaN77 EmirMom Allahım inşallah benmkide kırk çıkınca gecer Bir saatlik uykum yok sabah beri tuvalete gdemedim tek umudum dayanagim kırk çıkınca düzelmesi 🥺 o agladkca yorgunlktan uykuszlktan bende baslyorum aglamaya 😐
EmirMom BeyzaN77 ya ilk zamanlar bende öyleydim inan tuvalete tam giderdim hemen uyanir aglardı ama geçiyo bu günler sana tavsiyem bol bol gogusunde uyut bebisi benimkisi artık uyumuyor gogusumde çok özlüyorum gogusumde uyudugu anları🥰 40 dan sonra yavas yavas gece gunduz kavraminida anlamaya basliyolar uyku duzeni azda olsa düzeliyor 🤗
BeyzaN77 EmirMom hep göğsümde uyuyor bu seferde gece beşiğe yatirirken hemen açıyor gözleri faltasi gbi😐sanrm kokuma alıştı sürekli meme de uyuklamak istyor uyuyor memede bırakınca da uyanyor baya zor valla
BeyzaN77 EmirMom öle de kuzm işte zor oluyor böle de iş yapamuorm yatağa yatıp uyuyamiyorm dün gecede koltukta ikimz göğsümde sabaha kadr öle otrarak uyukladik uyandık🤷🏻♀️
BeyzaN77 EmirMom inşallah canım benim 💙 saat 5 gaz skntisindan uyuyamiyor 🥺babasi coktan uyudu yardımı sıfır sagolsn ayağımda sallyorum uyusun artk die Gercktn annelik bambaşka bişey ödenmez ya.
EmirMom BeyzaN77 gaz yapan şeyler yeme dikkat et o daha cok yapar aman erkeklerin cogu aynı benimkide ilk 1 ay falan kendi uyutmak falan istiyodu şu an sadece seviyo birakiyor 🤷♀️ benim bebekte 4. Ay atağına girdi meme reddi uyku reddi ay cok zor🤦♀️