Kızlar mrb size Bı sorum olacaktı benım bebeğim 25 gunluk daha kolik bi bebek gaz sancısı cok fazla ve hep aglıyor bızde fisher price ana kucağı aldık titreşimli ona bıraktığımızda hemen sakinliyor ve uyuyor titreşimi kapattıgımzdada basıyor çığlığı sizce titreşiminin hep acık olması ona zarar verır mi bu konudaki cwplarınızı beklıyorum