Bende mastit olmustum doktor mama kullan dedi. Öncede mama kullanıp bırakmıstm aynı mamayı bulamadm Baska bir mama aldı begenmedi yemedi. Tüm mersinde ki eczaneleri aradım nerdeyse yok. Sonra sans eseri buldum da öyle içti bende mamaya karsıydım ama ac kalmasındansa mecbur kullandım. Hala gece içiriyorm